آپلود عکس  و آپلود فایل بصورت دائمی و رایگان

آپلود فایل با نرم افزار z-o-o-m

z-o-o-m نرم افزاری جهت آپلود فایل در آپلود سنتر ها و فایل سنتر های مختلف است. با این نرم افزار شما می توانید هم به صورت مهمان و هم بصورت عضو فایل های خود را آپلود کرده و لینک آن دریافت نمایید. برای انجام این کار آموزش تصویری که در ادامه آورده ایم را مطالعه کنید. ابتدا نرم افزار z-o-o-m را از آدرس وبسایت این نرم افزار دریافت کنید.
دانلود نرم افزار z-o-o-m
سپس نرم افزار z-o-o-m را تنظیم می کنیم که بعد از آپلود لینک کامل را به ما بدهد برای این کار همانند تصویر زیر از منوی بالا گزینه Tools را انتخاب و بر روی گزینه Settings کلیک کنید.

باز کردن پنجره تنظیمات در نرم افزار z-o-o-m

سپس در پنجره جدید باز شده مانند تصویر زیر از منو سمت چپ گزینه view را انتخاب کرده و از قسمت سمت راست پنجره گزینه Prefer long link with a file name را فعال کنید و تیک آنرا بگذارید سپس بر روی دکمه OK کلیک کنید.

فعال کردن گزینه لینک بلند در نرم افزار z-o-o-m

در مرحله بعد برای آپلود یک فایل از علامت سبز رنگ + استفاده کنید که در تصویر زیر با کادر قرمز مشخص شده است. بعد از کلیک از پنجره باز شده فایل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

آپلود فایل جدید در نرم افزار z-o-o-m

سپس پنجره ای همانند زیر برای شما باز می شود . از قسمت File hosting سایت uplooder.net را از لیست سایت های موجود انتخاب کنید. چنانچه می خواهید به عنوان مهمان آپلود کنید گزینه use account را غیر فعال کنید ( تیک آنرا بردارید ) و علامت تایید سبز رنگ را بزنید. از قسمت سمت راست هم می توانید برای فایل خود کلمه عبور و توضیحات قرار دهید .

انتخاب سایت آپلودر در نرم افزار z-o-o-m

چنانچه می خواهید به عنوان عضو فایل خود را آپلود کنید در پنجره تصویر بالا گزینه use account را فعال کنید( تیک آنرا بگذارید ) و تیک جلوی قسمت File Hosting را هم فعال کنید. با فعال کردن آن پنجره ای همانند تصویر زیر برای شما باز می شود.در این پنجره قسمت Host سایت uplooder.net انتخاب کرده و اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور خود را که قبلا در سایت ثب نام کرده اید را وارد کنید و گزینه use account در زیر آنرا فعال کنید. سپس بر روی دکمه OK کلیک کنید.سپس دکمه تایید در پنجره قبل را بزنید.

آپلود فایل با استفاده از اکانت عضویت آپلودر

در این قسمت مشاهده می کنید که فایل انتخاب شده شما در حال آپلود می باشد.

روند پیشرفت آپلود فایل در نرم افزار z-o-o-m

بعد از اتمام آپلود فایل همانند شکل زیر لینک دانلود فایل به شما در پایین نمایش داده می شود. که بصورت خودکار در کلیپ بورد کپی شده است.

مشاهده لینک دانلود فایل در نرم افزار z-o-o-m

برای مشاهده تگ کد های مختلف لینک نمایش داده شده کافیست بر روی لینک راست کلیک کرده و از گزینه Copy to clipboard automatic تگ مورد نظر خود را برای قرار دادن در سایت ها , انجمن ها و وبلاگ انتخاب کنید . قابل توجه است که این لینک ها همان لینک هایی هستند که در قسمت اشتراک گذاری فایل ها توضیح داده شد.

مشاهده لینک های دانلود برای اشتراک گذاری در نرم افزار z-o-o-m

همچنین برای آپلود فایل های بیشتر می توانید مراحل گفته شده را تکرار کنید.
1394/11/11










لیست مطالب